ちょっと遅いニュースですがインファーノST-RRです。京商によると・・・
・ST-R比でホイールベースを25mmロング化
・ ビッグボアダンパーと蛇腹式ダストブーツ。
・ 軽量ユニバーサルスイングシャフトを採用。前後だけでもST-R比28gの軽量化。
・ ローハイトボディ。
・ リアアクスル周辺へのより確かなダウンフォースを約束するロングウイングステー。
・ ST-R比でトレッドを18mm拡大するワイドホイールハブと、確実なタイヤ固定とメンテナンス性を両立したナイロン樹脂一体型ホイールナットを採用。
個人的には軽量シャフトと、ワイドホイールハブが気になります。
Not news flash, but Kyosho released Inferno ST-RR. According to the press release, the ST-R has been changed into:
- 25mm longer wheelbase.
- Bigger size dampers with rubber bellows tubes.
- 28g Lightweight universal joint shafts.
- 18mm wide wheel hubs with nylon-lock nuts.
I'm interesting in the lightweight shafts and wide wheel hubs.
No comments:
Post a Comment