フロント廻りの交換部品です。
- RD Logics: アクスルコンバージョンキット
- Integy: アルミサーボセーバーセット
- Integy: アルミサーボアーム
- Traxxas ヘビーデューティーサーボセーバースプリング
- Traxxas: アルミプッシュロッド
- Traxxas: アルミターンバックル
- Traxxas: アルミロッカーポスト
- Traxxas: アルミホローボール
- 3 Racing: デフケース(外側)
- 3 Racing: デフケース(内側)
- 3 Racing: ロッカーアーム 90T
- Pro-line: 23mm ハブ
- Pro-line: アルミステアリングアーム(片持ちです)
- Lunsford: チタンヒンジピンキット
- THS Racing: センター CVDキット(はっきりいって純正よりかなり重い...)
- RD Logics: Supr Duty Axle Carriers Conversion Kit
- Integy: Alloy Servo Saver Set
- Integy: Alloy Servo Arm
- Traxxas Heavy Duty Servo Saver Spring
- Traxxas: Aluminum Pushrod
- Traxxas: Aluminum Turnbuckle
- Traxxas: Aluminum Rocker Post
- Traxxas: Aluminum Hollow balls
- 3 Racing: Extrnal diff case
- 3 Racing: Internal diff case
- 3 Racing: Alloy Rocker Arm 90T
- Prolone: 23mm HD Hex
- Pro-Line: Aluminum Steering Arm for REVO
- Lunsford: Titanium Hinge Pin Kit
- THS Racing: Center CVD Set (Actually, it's very heavy...)
ステアリングの切れ角を増やす為にステアリングポストのこぶを削り取ります。トラクサスのオフィシャルホームページから見つけてきました。詳しくはKnowledge Centerへ行ってみてください。
Trimming the steering bump stops to attain "full-lock" steering. I learned this tips from Traxxas official web site.
Trimming the steering bump stops to attain "full-lock" steering. I learned this tips from Traxxas official web site.
IntegyのアルミパーツにPro-Lineの片持ちアームの組み合わせです。サーボはフタバのS9351(13.8kg cm, 0.13 sec)を使用するので、サーボは1個で十分です。よく見るとアルミパーツも操舵角を増やす為に削られているのが分かりますか?
The combination of Integy alloy parts and Pro-Line steering arm. Futaba S9351(13.8kg cm, 0.13 sec) is to be used as a steering servo, so no need 2 servos as original Revo is. You find the alloy part is trimmed to accomplish the "full-lock" don't you.
The combination of Integy alloy parts and Pro-Line steering arm. Futaba S9351(13.8kg cm, 0.13 sec) is to be used as a steering servo, so no need 2 servos as original Revo is. You find the alloy part is trimmed to accomplish the "full-lock" don't you.
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